IP PBX Santral Sistemi ?

Geleneksel Santral/PBX donanımının yerini alan, yazılım tabanlı bir IP Santral'dır.

Arama Yapmak İçin Harcanan Zamanı En Aza indirerek Çağrı Merkezinizin Verimliliğini Arttırır.

Asistan34 Call Center (Çağrı Merkezi) Hizmeti kimler içindir?

Asistan Telekom Sözleşmeli Avukatlık Ofislerine , Hukuk Bürolarına, Çağrı Merkezi ( Call Center ) Hizmetleri Vermektedir.Bu konudaki daha fazla bilgiye web sitemiz. www.asistan34.com 'dan daha detaylı bilgi elde edebilirsiniz.

Asistan34 Call Center Yazılım Çözümü Başlıca Özellikleri ?

  • Kullanıcı dostu arayüzleri ile kolay yönetim.
  • Mevcut network yapısını kullanabilme özelliği
  • Bir çok sip telefon ile çalışabilme özelliği
  • VOIP cihazları kullanarak arama yapabilme özelliği.
  • PSTN hatlarını kullanarak arama yapabilme özelliği.
  • Tüm görüşmelerin ses kaydını tutabilme özelliği.
  • Otomatik Arama özelliği ile önceden belirlenmiş listelerdeki aranacak müşteri veya kişileri, otomatik olarak arayıp müşteri temsilcilerine (Agentlara) otomatik olarak bağlayan sistemdir.
  • Otomatik mesaj dinletme sistemi ile önceden belirlenmiş listelerdeki aranacak müşteri veya kişileri, otomatik olarak arayarak kayıt dinleten sistemdir.
  • Kendi Yazılımımız olan ve tamamı Türkçe, kullanıcı dostu ve kolay kullanımlı telefon yazılımı sayesinde bilgisayar üzerinden konuşma başlatabilme.
  • CRM programı Sip telefona gelen çağrılarda otomatik müşteri kartı detaylarını gösterim yapabilme özelliği ile müşteri bilgileri ve etkileşim detaylarının tutulduğu yazılımdır.
  • 0 850 805 00 00 numaralı müşteri hizmetleri hattından tam destek alabilirsiniz.
  • Asistan34 Call Center Çözümleri hakkında daha detaylı bilgi için www.asistan34.com sitemizi ziyaret edebilirsiniz.